Thursday 18 August 2011

Lama nyer x update!

Salam,

Rasa dah lama sangat tak update blog ni..sunyi sepi. Mula-mula dulu bukan main excited, siap hari2 update apa perkembangan persiapan aku. Sampai hari ini sebenarnya, byk dah aku setle kan untuk wedding, tinggal lagi sangat kemalasan nak  upload gambar dan mengarang. Lagi-lagi dengan kerja aku menghadkan masa menatap internet. Bulan Ramadhan ni rezeki mencurah2..almd tapi penat tuhan je yang tahu.

Alhamd, tunang aku baru je set appoitment dgn developer nak ambil kunci rumah. Yahoo..dapat tinggal kat rumah baru menjelang kawin nanti..(kalau ada rezeki). Kalau x sempat siap renovation terpaksalah cari rumah sewa buat sementara..alhamd...


Berbalik kepada persiapan perkawinanku..yang tinggal lagi dua bulan je..(2 bulan je T,T apsal la cepat sgt).
Aku dah menyiapkan bantal hantaran ku, rozek,goodie beg, hiasan bunga utk hadiah VIP..tapi nak letak gambar tunggu nnati akan ku upload kan (ntah bila). Actually langsir bilik dah langsir katil(katil bertiang....ala2 kelambu gitu) telah pon siap. Mula2 tak sabar nak menggantungkan nya (aku try letak langsir katil je), mak aku suruh tggu raya..nanti da hilang seri..hehe. nanti aku reveal kay.


 Ini la katil dan langsir yang aku madsudkan. Actually kain tu da salah beli..terlalu ringan sampai kembang semacam..huhu tgk la mcm mana plan..kalo mak andam tu ada back up. tak pasang la kot.
(ignore katil yang bersepah, itu hanyala perhiasan semata-mata hehe)


Ni rozek yang telah di siap kan..kena dgn warna tema.

3 comments:

Anonymous said...

slmt hr raye tau. heeee

amal salleh said...

hyeee b2b johor juge~

Syu, Syuhada said...

folo n link u:)
link me back okeh;)

http://fadhilahsyuhada.blogspot.com

Post a Comment